FrågaEKONOMIÖvrigt27/08/2019

ställt en gratisfråga, men inget svar. och nu tycker ni att jag skall betala, vilka jurister!!

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga. Jag beklagar att du inte fick svar på din gratisfråga, men tyvärr kommer det ibland in fler gratisfrågor än vad rådgivarna hinner besvara. Jag tolkar din fråga som att du inte vill betala för en expressfråga.

Om du vill ha juridisk rådgivning är det kostnadsfritt att ringa till Lawlines telefonrådgivning. Telefonnumret är 08-533 300 04, och telefonrådgivningen har öppet måndag–fredag kl. 10.00–16.00. Om du vill kontakta någon i Lawlines ledning kan du skicka ett mail till info@lawline.se eller ringa 08-533 300 04.

Vänligen,

Jenny HedinRådgivare