FrågaARKIVÖvrigt19/07/2017

Saknas information i frågan

Kan ett nyttjanderättsavtal, avseende bostad, som upprättats i samband med gåva av en jordbruksfastighet från far till son, någon anledning?

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline!

Det saknas information i din fråga. Undrar du om avtalet kan upprättas eller om det kan sägas upp utan anledning? Skicka gärna in en ny kompletterad fråga för att våra juriststudenter ska kunna besvara den.

Med vänlig hälsning,

Anonym AnonymRådgivare