FrågaEKONOMIÖvrigt24/10/2021

Ofullständig fråga

Finns det sparade pengar på ett speciellt konto som jag har rätt till om jag vill ha dessa pengar

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Tyvärr har jag svårt att utläsa av din fråga exakt vad du önskar få hjälp med. Det kan, därtill, röra sig om ett ärende som kanske är bättre lämpat att ta upp med den aktuella banken där kontot finns. För att kunna ge dig ett utförligt svar skulle det behövas lite mer information om din situation (till exempel vad det rör sig om för konto och exakt hur ni vill att vi ska hjälpa er). Vänligen försök att ställa din fråga på nytt så att vi, snarast möjligt, kan återkomma med ett svar. I den mån din fråga inte kan ställas på ett kortfattat sätt, och du har möjlighet till det, så kan du även boka en tid med vår juristbyrå eller kontakta oss via telefon.

Kontaktuppgifter till vår telefonkontakt:
Telefon: 08-533 300 04

Öppettider: Mån-fre kl. 10.00-16.00

Jag beklagar olägenheten men tveka inte att höra av dig igen så att vi kan hjälpa dig med ditt ärende.

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare