Lämplig blankett som reglerar "till förmån för bröstarvinge"

Hej !

En önskan om en lämplig blankett för " till förmån för bröstarvinge"

Som en bilaga till ett testamente som finns sedan tidigare.

Jag har två döttrar gifta med män som har barn i tidigare äktenskap och tänker

I förlängningen på mina barnbarn när jag önskar förmån för mina döttrar.

Hoppas på

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänt dig till Lawline med din fråga!

Om du vill ha hjälp med att fram en lämplig blankett för sitt ändamål rekommenderar jag dig att ta kontakt med en jurist som kan hjälpa dig eller använda någon av våra övriga tjänster som jag listar nedan.

Vi erbjuder följande tjänster och du är välkommen att använda den som passar dina behov bäst:

- Gratis telefonrådgivning, ring oss på 08-533 300 04 och välj knappval 2.

- Ställ en expressfråga och få garanterat svar inom tre dagar för 995 kr, klicka här http://www.lawline.se/ask_a_question

- Ställ en expressfråga och få garanterat svar inom 24 h för 1495 kr, klicka här http://www.lawline.se/ask_a_question

- Boka tid med en jurist för 1677,50 kr/h, ring oss på 08-533 300 04 och välj knappval 1.

Vänligen,

Simon RydbergRådgivare