FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt31/01/2019

Kolla på en fullmakt?

1. Vad skulle det kosta om ni kan checka vår nu formulerade o skrivna Framtidsfullmakt är okey eller inte?

2. Kan vi också skriva på sida 2 att denna Framtidsfullmakt är checkad av Lawline?

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Här i gratisrådgivningen kan vi bara svara på frågor om allmänna juridiska frågeställningar och hur man kan tänka kring olika situationer. När det gäller juridiskt bindande dokument, så som er fullmakt, har vi dessvärre inga möjligheter att besvara frågor här i gratisrådgivningen. Däremot har våra jurister på juristbyrån möjlighet att både checka en befintlig fullmakt samt diskutera hur möjligheten ser ut till att skriva ned det i fullmakten. Jag råder er därför till att kontakta våra jurister på denna sida. De kan besvara alla dina frågor och kan ge en kostnadsberäkning först efter att ha pratat mer ingående om hur er fullmakt ser ut.

Med vänlig hälsning

Carolina LundhRådgivare