Kapat bankkonto

Kapat bankkkonto

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till lawline!

Tyvärr framgår inte tillräckligt många omständigheter av din fråga för att jag skall kunna hjälpa dig riktigt! Mitt bästa tips jag kan ge dig i nuläget är att direkt vända dig till din bank och få ditt konto spärrat som första steg. Därefter bör du se över ditt konto och exakt vilka transaktioner som skett och vända dig till din bank för att tillsammans försöka komma till en lösning.

Du får mer än gärna återkomma med fler omständigheter eller ställa en ny fråga!

Med vänliga hälsningar,

Ibrahim HalwachiRådgivare