FrågaEKONOMIÖvrigt30/11/2020

Kan jag bifoga dokument till min fråga?

Hej jag vill kunna bifoga dokument för att komplettera min fråga men hittar inte hur man gör, är det ens möjligt? Ifall det är så hur gör jag??

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Det är tyvärr inte möjligt att bifoga dokument om du ställer en gratisfråga via vår hemsida. Om du däremot ställer en expressfråga kan du bifoga med dokument. Att välja "express" innebär att du behöver betala eftersom du då är garanterad ett mycket snabbare svar. Om det är många dokument som behöver bifogas, kan det vara så att frågan är lite för omfattande för expresstjänsten. I sådana fall rekommenderar jag att du bokar tid med en av våra jurister.

För att kunna avgöra om du ska välja expresstjänsten eller boka tid med en av våra jurister, vill jag hänvisa dig till vår telefonrådgivning för att diskutera hur du kan ta din fråga vidare. På så så sätt kan du få svar på vad som är lämpligast i ditt fall. Telefonrådgivningen har öppet måndag till fredag 10-16, och telefonnumret är 08-533 300 04.

Vänligen,

Siva ArifRådgivare