FrågaEKONOMIÖvrigt17/06/2020

Juridisk rådgivning hos Lawlines jurister

Hej,

Vi hade haft nyligen en ärende i socialtjänsten hur kan vi få jurist hjälp och hur mycket kan vara gällande kostnader?

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline för juridisk rådgivning!

Vi debiterar 2 000 kr ink. moms. per timme (2019). För vissa typer av uppdrag, till exempel upprättande av avtal eller kravbrev, kan vi ofta erbjuda fast pris. Fråga gärna om fast pris vid din första kontakt så får du mer information.

För att komma i kontakt med oss klickar du här. Där ska du kortfattat ange vad du behöver hjälp med samt ange dina kontaktuppgifter. Sedan kommer en av juristerna återkomma till dig. Huvudkontoret ligger i Stockholm, men det finns en möjlighet att hålla möten per telefon eller på Skype också.

Vänligen,

Siva ArifRådgivare