FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt15/08/2018

Hur snabbt kan Lawline ta emot bokat besök?

Hej

När har ni närmaste ledig tid för att jag ska boka?

Snälla ge mig möjlighet där jag kan se lediga tider. Om det finns inte ledig tid inom två dagar efter 16:45 då ska jag välja alternativ "expressfråga"

Tack snälla

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Tyvärr finns det inte möjlighet att se online när nästa lediga tid finns. Däremot kan du antingen boka tid via vår hemsida så återkommer någon av våra jurister med förslag på när ett möte kan hållas. Ett möte kan ske antingen direkt tillsammans med dig, men även via e-post, telefon eller Skype om det underlättar för dig. Vill du hellre prata med oss gå det bra att du ringer oss på tel. 08-533 300 04. Då kan du boka tid och få besked om hur fort vi kan ta emot dig för att gå vidare med ditt ärende!

Välkommen!

Vänligen,

Dennis LavessonRådgivare