FrågaÖVRIGT10/02/2019

Hjälp med rådgivning - Lawline

Hej

Jag skulle vilja ha hjälp med rådgivning om ett brott som jag är skyldig till och kallad till rätten på en så kallad tilståelsesdom.

Något jag kan få råd om?

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Lawline kan identifiera och lösa många juridiska problem genom vår webb- och telefonrådgivning. Ibland behövs dock mer kvalificerad hjälp för att hantera de juridiska delarna av viktiga händelser i ditt liv. Då kan det vara viktigt med hjälp av en erfaren jurist. Lawlines jurister finns i Stockholm men har även möjlighet att hålla möten på telefon eller Skype.

Våra jurister har kompetensen gällande din fråga och kan hjälpa dig med rådgivningen! Tveka inte att höra av dig till våra jurister här.

Om du har fler frågor tveka aldrig att höra av dig!

Hoppas du fick svar på din fråga och lycka till med rådgivningen!

Vänligen,

Robin BadiliRådgivare