FrågaÖVRIGT01/11/2021

Kan jag få stöd kring affärsjuridiska frågor på Lawline?

Hej,

Vi har behov av stöd kring affärsjuridiska frågor. Är det något ni kan hjälpa till med?

Mvh

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Du är välkommen att ställa en gratis fråga här på Lawline så ska vi försöka besvara den så utförligt som möjligt. Om du behöver mer kvalificerad hjälp kan du ta kontakt med en av våra erfarna jurister angående dina affärsjuridiska frågor; i dagsläget hanterar de dock inte frågor inom skatterätt eller straffrätt. Du kan läsa mer om hur det går till på vår hemsida under rubriken "Boka tid med jurist".

Vänliga hälsningar,

Noa ShasavarRådgivare