Behöver en jurist för frågor om privat banklån som annan nyttjat

Jag undrar om ni kan rekommendera en jurist för frågor som gäller privat banklån taget i en persons namn men som även en annan nyttjat? Går det att skicka er en sammanfattning och få en bedömning om ni tror att det kan vara värt att gå vidare med en juridisk fråga?

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Lawlines jurister arbetar inom alla rättsområden utom straffrätt och skatterätt, varför vi kan erbjuda dig rådgivning i ditt ärende samt även företräda dig för det fall att du vill gå vidare med det. Jag kan dessvärre utifrån den fråga du ställer inte ge något närmre svar.

Om du är intresserad av att anlita en av våra jurister som går igenom ärendet och eventuellt företräder dig, är du varmt välkommen att återkomma till mig per e-post på dennis.lavesson@lawline.se för en offert.

Med vänliga hälsningar,

Dennis LavessonRådgivare