FrågaARKIVÖvrigt20/06/2006

Advokat med erfarenhet om hästar

Jag har inte fått full betalning för min ponny jag sålde, köparna säger sig ha betalat mer än vad jag menar. Just nu skriker dom bara kärring jävel åt mej så jag undrar om ni vet en advokat/jurist i Östergötland som har erfarenhet av hästar jag kan anlita.

Lawline svarar

Hej! För att hitta advokater kan du gå in på advokatsamfundets hemsida och söka efter advokater i Östergötland. Det finns även en särskild kategori för just hästexperter som du kan söka inom, dock finns det inga i Östergötland som sysslar med just häst- och husdjursjuridik. Men det lär nog finnas någon i ditt område som kan hjälpa dig, du får ringa runt och höra. Länk till sidan är: http://www.advokatsamfundet.se/customer/Matrikel/consume/search.asp?smx=5 . Hoppas det löser sig, lycka till!
Anna BergmanRådgivare