FrågaEKONOMIÖvrigt21/08/2008

Helt skuldfri?

Vad är ekonomiskt mest rätt att ha lån och en summa på sparkonto eller vara helt skuldfri. Kanske kan man ge ett procentuellt svar och det i förhållande till inkomst????

Lawline svarar

Hej, tack för din fråga. Svaret på din fråga är helt beroende på vad du vill göra med dina pengar, och hur ditt liv i övrigt ser ut. Jag föreslår att du tar kontakt med en kvalificerad ekonomisk rådgivare. Med vänliga hälsningar
Fredrik HanssonRådgivare