FrågaEKONOMIÖvrigt10/02/2008

Ekonomisk rådgivning

Jag skulle vilja rätta till min ekonomi, men vet inte hur. Det skulle vara, typ att någon seriös person ville gå igenom min ekonomi och ge lite råd, hur få en bättre ekonomi, för som det nu är, är snart mitt lilla sparkapital slut och vad gör man sen? Typ lyxfällan. Med vänlig hälsning...

Lawline svarar

Hej! Vissa kommuner har ekonomisk rådgivning gratis för kommunmedlemmarna. Gå in på din kommuns hemsida för att se om den har det. Kan vara bra att börja leta under konsument. Annars är det framförallt banker som har ekonomisk rådgivning. Börja med att höra av dig till kommunen. Vänliga hälsningar
Anna MannRådgivare