FrågaARKIVÖvrigt28/02/2007

Var finner man lagförslag?

Det är på förslag att LAS §22 vad gäller turordning vid uppsägning ska ändras. Förslag som föreslås ska träda i kraft den 1 juli 2007. Min fråga är, vart kan jag läsa om/när beslut tagits?

Lawline svarar

Hej! Det enklaste sättet att få reda på lagförslag m.m. som jag vet om är att gå in på riksdagens hemsida, under rubriken Dokument, du finner den även http://www.riksdagen.se/templates/R_SubStartPage____5029.aspx . Här kan Du söka på förslag, utredningar, motioner m.m. Hoppas Du finner det du söker. Mvh
Ida ForssRådgivare