FrågaARKIVÖvrigt14/10/2012

När får jag svar på min fråga

Hej jag skrev till er den 27/9 men jag har ej fått något svar vad har hänt?

Lawline svarar

Hej Göran, Jag har letat efter din fråga, men kan inte hitta den. Antingen så har du ställt frågan i ett annat namn, eller så är det någon av Lawlines rådgivare som har reserverat den och därmed håller på att svara på den. Du bör därför förhoppningsvis ha svar på din fråga inom 10 dagar. Din obesvarade fråga finns kvar i vårt system i ungefär 30 dagar. Med vänliga hälsningar,
Lawline RådgivareRådgivare