Möjligheter till att klandra en bodelning

Hej,

Jag har gjort en bodelning i oktober 2019 som inte helt stämmer. Vad finns det för möjligheter att få en jurist som tittar på mitt ärende och gör en bedömning om vad som kan göras för att få det åtgärdat?

Har dokument med historiken, bodelningen och husvärderingen.

Vänligen

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Här på Lawline finns goda möjligheter att få hjälp utav en av våra experter inom familjerätt. Jag förstår dig som att du redan skrivit under ett bodelningsavtal. Det juristen kan göra är att gå igenom dokumenten och avtalet för att se om det går att upphäva på avtalsrättsliga grunder.

Du är varmt välkommen att maila mig på jennifer.embretsen@lawline.se så hjälper jag dig att komma i kontakt med en utav våra jurister.

Vänligen,

Jennifer EmbretsenRådgivare