FrågaFAMILJERÄTTAdoption14/07/2020

Kan man få hjälp från Lawline med frågor kring adoption och arv?

Hej

Försökte ringa er på den rådgivning ni har men kommer inte fram.Vill gärna ta reda på lite frågor kring adoption och arv. Hur kan jag nå er?

Med vänlig hälsning,

Jenny Mohlund

Lawline svarar

Hej,

Och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Du kan dels nå oss på vår telefonrådgivning, dels genom att boka tid hos en jurist som kan hjälpa dig med dina frågor.

Vår telefon är bemannad måndag-fredag kl.10.00-16.00. Telefonnumret är följande: 08-533 300 04. Om du behöver hjälp just kring arv och adoption rekommenderar jag att du bokar tid hos en av våra kunniga jurister. Du kan boka tid direkt här:http://lawline.se/boka.

Hoppas du kan få hjälp med ditt ärende utifrån information jag lämnade till dig ovan, annars är du varmt välkommen att höra av dig igen!

Vänligen,

Isabelle SewelénRådgivare