FrågaFAMILJERÄTTBodelning01/04/2019

Kan Lawline hjälpa mig med en bodelning?

Hej, jag behöver en advokate för en ångande bodelning fall sedan min Advokat ha slutat på sit lawfirm.

Mvh,

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Lawline arbetar inom alla rättsområden förutom straffrätt och skatterätt. Du är varmt välkommen att sända mig e-post på dennis.lavesson@lawline.se så ser jag till att du slussas vidare för kontakt med en av våra jurister.

Med vänliga hälsningar,

Dennis LavessonRådgivare