FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt29/06/2019

Kan Lawline granska ett dokument inom ramen för sin rådgivning?

Hej!

Såg på er hemsida att ni kostnadsfritt har 15 minuters rådgivning. Jag har ett dokument som jag skulle vilja en jurist kikar på och bekräftar att det är okey.

Hur går jag tillväga?

Hälsningar

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline!

Ja, det stämmer att vi på Lawline kan hjälpa dig granska dokumentet. Huruvida det sker inom ramen för rådgivningen som är gratis eller om det krävs en jurist för detta, kan bedömas när du kontaktar oss.

Du kan:

- Boka tid med en jurist för 1725 kr/h - ring oss på 08-533 300 04 och välj knappval 1.

- Få gratis telefonrådgivning - ring oss på 08-533 300 04 och välj knappval 2.

/Vänligen,

Viktoria TomssonRådgivare