FrågaÖVRIGT12/12/2018

Juridisk vägledning

Hej!

En grattis juridisk vägledning behöver jag!

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline!

För att vi ska kunna hjälpa dig och ge dig juridisk rådgivning måste vi veta vad det är du vill ha hjälp med. Därför måste du skriva en fråga till oss, det kan du göra HÄR. Via denna länk kan du ställa frågan som du behöver vägledning med, frågan ställer du precis som du ställde denna frågan. Beskriv din fråga så tydligt som möjligt så att vi ska kunna ge dig ett så bra svar som möjligt.

Hos Lawline har du även möjlighet att få rådgivning via telefon av våra telefonrådgivare.
Du har möjlighet att kontakta oss på nummer 08-533 300 04.
Öppettiderna är följande:
Måndag – Fredag kl. 10:00-16:00

Med vänlig hälsning,

Masis VardanianRådgivare