FrågaKÖPRÄTTÖvrigt16/08/2019

Hur bokar man en jurist hos Lawline?

Hej. Vill ha tag på en advokat som kan göra sitt jobb , istället för att tänka på pengar hela tiden ! Jag har flera problem som jag behöver hjälp med och behöver en advokat som kan hjälpa mig , men alla advokater vill bara ha pengar och kan inte ens sköta sitt jobb när de får betalt i förskott , och så är det feg ! Jag vill ha tag på en riktig advokat som kan hjälpa med vissa problem som jag har med myndigheter , som de har gjort mot mig utan anledning !! Kan ni hjälpa mig

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Du är givetvis välkommen att ta hjälp av en av våra kompetenta jurister på byrån. Skicka ett mail till info@lawline.se med dina kontaktuppgifter och beskriv ditt ärende så hjälper vi dig att lägga in en bokning. Du är även välkommen att maila ovan nämnda mail om du har fler frågor kring hur våra tjänster fungerar.

Vi ser framemot att höra från dig!

Amanda Strömblad LarssonRådgivare