Ej besvarad fråga

Hej För en tid sedan ställde jag en fråga via denna sida. Fick en bekräftelse som jag svarade på. Men något svar på frågan har ännu inte kommit. Nu undrar jag om jag gjort något fel eller om frågan inte kommit fram?

Lawline svarar

Hej,

Tiden för svar är beroende på frågans komplexitet och Lawlines arbetsbelastning.

Lawline förebehåller sig dock rätten att inte besvara alla inkommande frågor.

Med vänlig hälsning,

Farhad NiroumandRådgivare