FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt20/11/2017

Avtalsgranskning och rådgivning

Hej Har ett avtal med ett företag sedan gammalt, De vill nu göra ett tillägg i avtalet. Dock är tillägget som jag ser det ett helt nytt avtal! Skulle behöva lite rådgivning om vad jag skriver på och inte samt råd om jag skall eller inte skall skriva på!

Lawline svarar

Hej, och tack för att du vänder dig till oss på Lawline!

Avtalsgranskning samt råd kring huruvida du ska eller inte ska skriva på avtalet är mer omfattande än vad vår gratistjänst kan erbjuda. Jag rekommenderar dig därför att kontakta en jurist hos oss som kan hjälpa dig med dina frågor. Här kan du boka en jurist på vår hemsida, annars är telefonnumret 08-533 300 04.

Allt gott!
Vänligen,

Anduena KrasnigiRådgivare