FrågaARKIVÖvrigt14/10/2007

Kontakt med advokater och jurister

Jag är återbetalningskyldig till A-kassa, jag behöver hjälp med med en advokat eller jurist som kan dessa frågaor.

Lawline svarar

Här på lawline är det endast juridikstuderande som besvarar dina frågor. Om du vill ha kontakt med en advokat eller jurist för att få hjälp med dina problem så råder jag dig att använda gula sidorna eller någon internetbaserad söktjänst som till exempel http://www.eniro.se och där söka efter advokat eller jurist. Vänligen,
Gabriel WestinRådgivare