FrågaSTRAFFRÄTTÖvrigt22/02/2023

Vilka ärenden kan Lawline hjälpa kunder med?

Hej Jag har blivit polisanmäld och behöver hjälp och företrädas av en jurist, har använt mig av Er sedan många år tidigare och det gick bra Jag har ett förordnande av offentlig försvarare Tingsrätten har gett mig tillfälle att komma in med en jurist vilken kan företräda mig Är detta något för Er organisation att hjälpa mig med? N.N.

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline för juridisk rådgivning.

Jag förstår din fråga som att du vill att Lawline ska hjälpa dig genom att företräda dig i ett brottmål.

Lawline erbjuder en rad olika juridiska tjänster och kan vara behjälpliga med rättslig rådgivning för såväl privatpersoner som för företag. Detta inbegriper de allra flesta juridiska utmaningar man kan tänka sig. För att veta om du faktiskt kan få den hjälp av Lawline som du efterfrågar rekommenderar jag dig ändå att kontakta vår juristbyrå, förslagsvis via telefon (se kontaktuppgifter nedan). De kan hjälpa dig vidare i ditt ärende. Du kan även skicka en kostnadsfri bokningsförfrågan till vår juristbyrå. Det kan du göra här. Observera att en sådan inte är bindande.

Kontaktuppgifter till vår telefonkontakt:

Telefon: 010-207 93 00

Öppettider: Mån-fre kl. 10.00-16.00

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare