FrågaFAMILJERÄTTÖvrigt19/08/2019

Skolfråga - besvaras ej

Hej!

Jag har precis börjat sista året på gymnasiet och ska nu skriva mitt gymnasiearbete. Jag går ekonomi med inriktningen juridik. Vad kan man skriva om? Hade en tanke att skriva om våld i nära relationer och sen jämföra hur homosexuella par behandlas/döms jämte heterosexuella par, men insåg sen att det förmodligen inte kommer fungera. Förslag på ämnen uppskattas!

Lawline svarar

Hej! Lawline svarar tyvärr inte på skolfrågor. Lycka till ändå!

Med vänlig hälsning,

Ida HellstenRådgivare