Lawline svarar
Hej,
Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.
Tyvärr har jag svårt att utläsa av din fråga exakt vad det är du önskar få hjälp med. För att kunna ge dig ett utförligt svar eller annorledes hjälpa dig skulle du dels behöva tydliggöra din frågeställning något (vad är det som du menar är "farsartat"? Hade du för avsikt att använda det ordet eller har det hamnat i din fråga av misstag, möjligtvis på grund av autocorrect?) dels ge lite mer information om just din situation (t.ex. vad är det som du undrar om det är kvar och varför tror du att det kanske inte är det?).
Vänligen försök att ställa din fråga på nytt så att vi, snarast möjligt, kan återkomma med ett svar. I den mån din fråga inte kan ställas på ett kortfattat sätt, och du har möjlighet till det, så kan du även boka en tid med vår juristbyrå eller kontakta oss via telefon (se kontaktuppgifter nedan).
Kontaktuppgifter till vår telefonkontakt:
Telefon: 08-533 300 04
Öppettider: Mån-fre kl. 10.00-16.00
Jag beklagar olägenheten men tveka inte att höra av dig igen så att vi kan hjälpa dig med ditt ärende.
Vänligen,