FrågaÖVRIGTÖvrigt27/06/2022

Kan man ta bort sina uppgifter från Lexbase och Mrkoll?

Hej jag vill bli borttagen från laxebase och mr koll Andreas franzén 19860613-6912

Lawline svarar

Hej och tack för du vänder dig till Lawline med din fråga!

I dagsläget kan man inte ta bort sig själv från varken Lexbase eller Mrkoll utan hemsidan kommer själv att radera dina uppgifterna när gallringstiden har runnit ut. Lexbase gallringstider hittar du på deras hemsida, eller här

Vänligen,

Tom JendbroRådgivare