FrågaÖVRIGTPUL/GDPR11/08/2019

Kan jag be om att ta bort alla mina uppgifter?

Hei! Kan ni ta bort alla mina uppgiften?!?

Lawline svarar

Hej och välkommen till Lawline!

Det framgår inte riktigt vad du menar med din fråga. Menar du att vi ska ta bort dina personuppgifter från Lawline? I sådana fall bör du ta kontakt med administrationen via denna mail info@lawline.se, eftersom jag som rådgivare inte har behörighet till systemet. Skriv då i mailet att du ber om att ta bort alla dina uppgifter från systemet, så fixar dem det.

Är det något mer du undrar över är du välkommen att ställa fler frågor,

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Med vänlig hälsning

Natasha FathifardRådgivare