Hur ser man sina samlade skulder

Hej, finns det ett samlat ställe där man kan kolla upp om man har obetalda skulder så man slipper ringa runt till mängder av olika inkasso-och kronofogds-företag?

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Har inte skulderna lämnats över till Kronofogden för indrivning finns det vad jag kan komma på inte något annat ställe där du kan se alla dina skuldsaldon på. De skulder som däremot ligger hos Kronofogden kan du enkelt se genom att logga in på deras hemsida med ditt mobila bank-ID.

Med vänliga hälsningar,

Carl HansenRådgivare