FrågaÖVRIGTÖvrigt31/05/2022

Hur kan man se när frågor i Lawlines fråge-databas är besvarade?

Hej, Jag undrar om ni kommer fixa till er hemsida så att man kan se datumen på varje besvarad fråga? Det är väldigt förvirrande just nu när man inte ser när frågorna är besvarade, om det till exempel rör sig om en fråga från 2010 eller 2022 ... Förut kunde man se detta. Vidare är sidan väldigt rörig i form av att jag inte kan se vad respektive rådgivare besvarat för fråga och hur många, samt hur länge dem jobbat. Detta var väldigt bra förut och som arbetsgivare vill jag också kunna se antalet besvarade frågor när personer härifrån anger er som tidigare arbetsgivare. Kommer dessa saker jag nämnt ovan komma tillbaka? Allt detta fanns nämligen på er gamla hemsida. Varför tog ni bort alla bra funktioner?? och texten är extremt förstorad!!

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Jag förstår din fråga som att du vill veta om det, framöver, kommer att vara möjligt att se när frågor i Lawlines fråge-databas är besvarade samt vilka rådgivare som svarar på frågor på hemsidan.

Inledningsvis, omedelbart efter det att den nya sidan lanserats, saknades datummarkeringar på besvarade frågor. Detta är nu åtgärdat och det går, återigen, att se när de olika frågorna i fråge-databasen är besvarade. Datum för en frågas besvarande återfinns numer i frågans övre högra hörn.

Däremot är det, såvitt jag vet, tyvärr inte längre möjligt att på hemsidan ta del av våra rådgivares namn eller vilka frågor som dessa har besvarat. Jag vet inte heller om detta är en funktion som kommer att bli tillgänglig i framtiden.

Jag hoppas att du har fått ett någorlunda hjälpsamt svar på din fråga.

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare