FrågaARKIVÖvrigt15/09/2008

Hjälp av Lawline med uppprättande av kontrakt?

skulle vilja ha hjälp med upprättande av kontrakt för delat ägande och boende i tvåfamiljshus! Tacksam för kostnadsfri hjälp med detta!

Lawline svarar

Hej! Vi på Lawline besvarar juridiska frågor men erbjuder ingen praktisk hjälp med exempelvis upprättande av kontrakt och liknande. Om du vill vara säker på att det upprättas ett korrekt kontrakt angående ert samägande bör du vända dig till en yrkesverksam jurist. För hjälp med den här typen av kontrakt bör du kunna vända dig till exempelvis familjens jurist, www.familjensjurist.se. Med vänlig hälsning,
Daniel PrawitzRådgivare