FrågaÖVRIGTÖvrigt07/11/2010

Hur lång tid tar det att få svar från Lawline

Hej! För en vecka sen ställde jag en fråga till Lawline, jag fick också bekräfta att frågan kommit fram. Sedan dess har jag inte hört något fran Lawline. Kommer inget svar som t. ex din fråga blev tyvärr inte besvarad, eller kan jag ännu förvänta något svar.

Lawline svarar

Lawline förbehåller sig rätten att inte besvara alla inkommande frågor. Har vi inte möjlighet att besvara din fråga meddelar vi dig detta via e-post. Då en fråga tidigare besvarats och finns i vår databas på hemsidan kommer vi inte att besvara frågan på nytt utan endast hänvisa till detta svar. Då det bara gått en vecka finns det fortfarande chans att du får din fråga besvarad. Tiden för svar är beroende på frågan komplexitet och lawlines arbetsbelastning. Läs mer under fliken "årdgivning". En tips är att ta en titt i vårt arktiv med redan besvarade frågor. Kanske har du svar på din fråga redan där. Lycka till.
Lina RadovicRådgivare