FrågaÖVRIGTÖvrigt01/10/2010

Övrigt

Hej! Min bästa vän köpte en liten kyldisk från en fruktaffär. Hon som sålde den hade inte frågat chefen om det var OK, vilket nu visar sig att chefen inte accepterade detta. Ingen av oss vet vad vi ska göra nu. Är butiken bunden till avtalet? Eller kan avtalet brytas?

Lawline svarar

Hej! Exakt samma fråga har redan blivit besvarad av Lawline tidigare. Jag vill också upplysa om att vi inte har för avsikt att hjälpa till att besvara tenta- eller övningsfrågor. Lawline finns till för att rådgiva människor med verkliga problem! Med vänlig hälsning, Emma Bengthsson
Lawline RådgivareRådgivare