FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt23/03/2017

Processhjälp

Hej! Jag har en rättegång 10/4 där jag blivit anklagad för ofredande (sms, tfn mm) och där jag anklagar för misshandel. Jag undrar om jag kan få hjälp/stöd av er i smb med rättegången? Med vänlig hälsning AnnMarie Dypbukt

Lawline svarar

Hej! Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga! I dagsläget hanterar inte Lawlines Juristbyrå ärenden inom straffrätt och våra jurister kan tyvärr därför inte bistå dig i själva processen. Om du däremot har specifika frågor om själva processen i domstolen, om brotten eller eventuella påföljder är du varmt välkommen att återkomma med en ny fråga. Med vänlig hälsning,
Anonym AnonymRådgivare