FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt27/02/2022

Boka tid med jurist på Lawline

Hjälper ni till med Överklagande av LVU ärende? Gäller 2 tonårs tjejer. Ungefärlig kostnad för detta?

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Det är kostnadsfritt att skicka en förfrågan till Lawlines juristbyrå. Det finns tjänster där fast pris kan erbjudas. Fråga gärna juristen vad för tjänst som är bäst lämpat i ert ärende vid första kontakt. De erbjuder ett timpris på 2 000 kronor inkl. moms för privatpersoner och 2 000 kronor exkl. moms för juridiska personer. Du kan läsa mer om hur det fungerar och skicka en förfrågan här: Boka tid med jurist.

Vänliga hälsningar,

Noa ShasavarRådgivare