FrågaÖVRIGTPUL/GDPR11/11/2021

Hur kan man få hjälp av Lawline?

Hejsan. Jag är en kille, som bor i Sverige. Och skulle gärna behöva eran hjälp nu

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline!

Om det är så att den hjälp du behöver rör en specifik fråga eller likande går det jättebra att skicka in frågan via frågeformuläret på samma sätt som du skickade in här förfrågan. Så fort frågan är inskickad till oss har vi möjlighet att kunna hjälpa dig genom att besvara den. Ditt namn kommer inte synas och i det fall du utlämnar några personliga omständigheter (såsom stad, kommun eller liknande) kommer dessa redigeras bort av frågebesvararen.

Om den hjälp du behöver är av mer omfattande karaktär är du alltid välkommen att kontakta Lawlines juristbyrå där våra skickliga jurister kan hjälpa dig vidare med ditt ärende.

Stort lycka till framöver!

Mvh,

Jennifer ErikssonRådgivare