FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt27/02/2022

Timpris - Lawline juristbyrå

Vad är er timdebitering ifall vi skulle be om hjälp av jurist.

Gäller ett gåvobrev som vår mor signerade när hon var dement.

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Vi erbjuder ett timpris på 2000 kronor inkl. moms för privatpersoner. Här kan du boka tid för juridisk rådgivning av någon av våra jurister. Att skicka en förfrågan, där du beskriver ditt ärende, är kostnadsfritt. Härefter kommer någon av våra jurister att återkomma till dig så att ni kan diskutera ärendet och bestämma hur och om ni vill gå vidare med det.

Hoppas du fick svar på din fråga!

Med vänlig hälsning,

Anton BlomqvistRådgivare