FrågaEKONOMIÖvrigt25/09/2014

Skuldrådgivning

Hej!

Jag har en del privata skulder som jag vill bli av med. Min fråga är om ni kan hjälpa mig samla ihop alla skulderna på ett samt göra en avbetalnings plan utifrån det?

Tack i förhand.

Mvh Ruth

Lawline svarar

Hej, och tack för att du vänder dig till Lawline!

Det låter fantastiskt att du vill bli av med dina skulder men det är dessvärre ingenting Lawline hjälper till med rent praktiskt.  Jag hänvisar dig gärna vidare och hoppas att du kan komma till rätta med dina skulder. Du har rätta att komma i kontakt med en kommunanställd skuldrådgivare.

http://www.konsumentverket.se/Vagledning--kontakt/Hitta-vagledning/Budget--och-skuldradgivning/

Lycka till och hör av dig igen om du har fler frågor.

Henrik HolménRådgivare