FrågaAVTALSRÄTTÖvrigt21/11/2018

Obesvarad fråga till Lawline

Har ställt många frågor men ej fått svar. Varför nonchalerar o ignorerar ni? Kränkt o ledsen

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline!

Lawline får varje månad in tusentals frågor till denna tjänst. Vi som svarar på frågorna är ungefär 200 juriststudenter som gör detta vid sidan av studierna. Som du säkert förstår har vi inte möjlighet att besvara alla frågor som kommer in, tvärtom finns det många som vi tyvärr aldrig hinner besvara.

Om du inte fått svar och inte heller kunnat hitta svar på din fråga bland de över 60 000 frågor vi besvarat tidigare rekommenderar jag att du ringer våra telefonrådgivare för att se om de kan hjälpa dig. Nummer och öppettider hittar du här på hemsidan. Eftersom obesvarade frågor sorteras bort efter en månad kan du även prova att ställa din fråga igen och se om du får svar denna gång.

Jag hoppas att mitt svar var till hjälp!

Med vänlig hälsning

Magnus GustafssonRådgivare