FrågaÖVRIGTÖvrigt26/04/2022

Hur kommer man åt Lawlines fråge-databas?

Vart kan man se alla rådgivares namn som på förra hemsidan och alla samlade frågor i olika kategorier ?

Lawline svarar

Hej,

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Jag förstår din fråga som att du vill veta hur man kommer åt Lawlines fråge-databas samt om det fortfarande är möjligt att se vilka rådgivare som svarar på frågor på hemsidan.

Fråge-databasen kommer du åt via Lawlines startsida. Du hittar den under rubriken "Sök bland frågor och svar" precis under uppgifterna om våra tillgängliga tjänster och priserna för dessa. Du kan också nå den via följande länk.

Som jag förstår det är det, däremot, inte längre möjligt att på hemsidan ta del av våra rådgivares namn.

Jag hoppas att du har fått ett någorlunda hjälpsamt svar på din fråga.

Vänligen,

Lawline RådgivareRådgivare