FrågaÖVRIGTÖvrigt31/08/2023

Vilka kostnadsfria frågor besvaras av Lawline?

Hej, skickade en fråga till er för ca 2 mån sedan. Struntar ni i gratis frågor numera? Lätt hänt att det blir merförsäljning om ni svarar bra. Bara en tanke... Mvh

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Vi på Lawline kan tyvärr inte garantera svar på samtliga kostnadsfria frågor

Jag beklagar att just din fråga inte blivit besvarad, vi garanterar inte svar på gratisfrågor vilket även står i våra villkor när man beställer frågan. Vi som svarar på de kostnadsfria frågorna som skickas in till Lawline är studenter på juristprogrammen i Sverige. Lawline får många frågor varje dag och vi hinner tyvärr inte besvara alla dessa frågor. Vilka frågor som i sin tur besvaras beror på vilka kunskaper studenten har inom just det rättsområdet. Använder man sig av tjänsten för kostnadsfria frågor kan vi tyvärr inte garantera ett svar. Om du vill försäkra dig om ett svar på din fråga kan du använda dig av vår expressrådgivningstjänst där du mot en kostnad kan få svar inom 1–3 arbetsdagar.

Vi på Lawline kan hjälpa dig att ta din fråga vidare

Jag hoppas att du fått svar på din fråga och önskar dig stort lycka till! Om du har ytterligare frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till någon av våra förträffliga jurister. Du är varmt välkommen att kontakta oss via telefon på 08-533 300 04 eller via mail på info@lawline.se

Vänligen,

Anna EvensRådgivare