FrågaFAMILJERÄTTÖvrigt21/04/2020

Kan Lawline upprätta äktenskapsförord och testamente?

Hej, kan vi få hjälp att upprätta äktenskapsförord samt testamente gällande enskild egendom.

Lawline svarar

Hej! Först och främst, tack för att ni vänder er till Lawline med er fråga.

Vi som arbetar med ideell juridisk rådgivning har dessvärre ingen möjlighet att hjälpa er upprätta varken äktenskapsförord eller testamente. Däremot kan ni använda er av Lawlines avtalsrobot för att upprätta dessa juridiska dokument. Avtalsroboten hittar ni här. Ni kan även vända er till Lawlines juristbyrå, som ni hittar här, för att boka en tid. Lawlines juristbyrå är baserad i Stockholm men tar även möten via telefon och Skype.

Lycka till!

Med vänlig hälsning,

Sabrina CuranRådgivare