Kundomdömen

4,6 snitt av totalt 5032 omdömen


Visar omdöme: 1 - 25
Mycket tydligt om vilka rättigheter jag som kund har. Även bilhandlarens skyldigheter. Visat sig att han helt struntar i vad allmänna reklamationsnämnden ålagt honom att göra. Så nu vet vi inte hur vi går vidare! Monica Klintenberg
jättebra svar! Thomas Palmberg
Ni svarade tydligt på min fråga och undanröjde därmed min osäkerhet. Jag fick veta mina rättigheter och jag är djupt tacksam. Victoria Åhl
Jättebra svar jag blev nöjd tack Ulrika Meijer
Klart och tydligt svar på kort tid. Rolf Johansson
Fick bra svar Stefan Ekwall
Bra information, tog dock lite tid innan svar. Mycket bra att kunna fråga om juridiska saker o få sakkunniga svar Kalle Brink
Tack för svar men svaret var fel Alida
Bra, väl besvarade och uttömmande. Mia Nässil
Fuldstændig tåbeligt svar Bente Ravnborg
Supersnabbt och tydligt svar! Stig Torneus
Snabbt svar, enkelt och tydligt förklarat! Anna Östergren
Ett bra och tydligt svar. Christina Berling
Jättebra att ni finns! Fick ett bra och utförligt svar. Martina
Snabbt och bra svar på en svår fråga. Bo Blecherp
Jag fick väll inte direkt något svar på frågan. Men jag förstår att det är klurigt. Christer Jönsson
Snabbt svar som innehöll det jag behövde veta i stort sett. Anders Engberg
tydliga och lättförståeliga svar Janeth
väldigt snabbt och korrekt Ann-Christine Roos
Alltid snabba och utförliga svar från er! Är mer än nöjd! Åsa alexandersson
Tack. Jag är mycket tacksam för ert engagerade svar. Det har varit till stor nytta. Ledsamt bara att behöva lämna muséeföremålet ifrån sig. Har varit i kontakt med dem. Nyfiken på om det stölden en gång polisanmäldes och om försäkringspengar betalts ut. Ska ta reda på det. Stort tack, än en gång. Lisbeth Bengtsson
Acceptabel väntetid, samt bekvämt slippa att själv bläddra edter svar i lagtext. Mihai
En mycket information, tusen tack! Frieda Kiesewetter
Snabbt och utförligt svar tillbaka. Julie
Fick ett utförligt och förståeligt svar på en kortfattad för mig viktig fråga. Alf Segersäll