Ny förbättrad version av Lawline lanserad




Under sommaren har Lawline arbetat stenhårt med att förbättra vår webb, både vad gäller utseende, användarvänlighet och förbättrade tjänster. Ni kan sedan några veckor tillbaka se resultatet av arbetet.

Lawline har fått en helt ny layout som fungerar bättre och är enklare att använda oavsett om du använder dator mobiltelefon, eller surfplatta. Vi har också förenklat för dig som vill ställa en juridisk fråga till oss med endast ett formulär där alla får möjlighet att välja vilken nivå av svar som man vill få. Vi lanserar också en helt ny telefonrådgivningstjänst som tillägg till våra expressutredningar. Väljer du detta får du en halvtimmes telefonrådgivning till ditt skriftliga svar från en av våra duktiga rådgivare. Slutligen har vi öppnat upp för en närmare dialog och feedback från våra användare genom en funktion för omdömen. Du kan numera sätta ett betyg på oss och skriva hur du upplevde vår tjänst och hur vi kan förbättra oss. Stort tack för alla fantastiska omdömen vi har fått hittills.

Vi kommer fortsättningsvis löpande rätta till eventuella buggar och ständigt förbättra hemsidan och våra tjänster. Har du synpunkter eller förslag får du hemskt gärna kontakta oss via http://lawline.se/contact

//Lawlineteamet