FrågaFAMILJERÄTTBodelning31/05/2015

Vidare kontakt

Hej, jag har en fråga angående en bodelning som tyvärr rymmer mer än 1500 tecken som är tillåtet här. Kan ngn ringa upp mig istället?

Mvh. Elisabeth Eriksson

Lawline svarar

Hej och tack för din fråga!

Det finns två alternativ för ytterligare hjälp av oss.

För det första kan du personligen ringa in till oss för att få muntlig juridisk rådgivning där vi hjälper dig med din frågeställning. För kontakt ringer du på telefonnummer 08-533 300 04 under telefontiderna mån-ons kl. 10.00−16.00.

En annan rekommendation är att du vänder dig till vår samarbetspartner Familjens jurist som också kan hjälpa dig att besvara din juridiska fråga. Du bokar en tid med dem genom denna länk: http://lawline.se/boka

Hoppas att någon av alternativen ger dig den hjälp du behöver!

Med Vänliga Hälsningar,

Josefin LindRådgivare