FrågaOFFENTLIG RÄTTÖvrigt12/11/2014

Vad innebär juridisk hjälp?

Lawline svarar

Hej,

Det innebär att om Du har juridiska frågor av något slag, så kan Du vända dig till oss för att få hjälp/lösning på det Du undrar över. Sådana frågor kan exempelvis röra det avtalsrättsliga området och vad som egentligen är att betrakta som ett avtal. Vidare kanske Du har frågor som relaterar till din anställning, bostad, familj etc.

Vi på Lawline bistår med juridisk hjälp inom alla de juridiska områden. Antingen kan Du välja att ställa en gratisfråga eller använda dig av vår Lawline express tjänst där Du garanteras ett svar inom tre dagar.

Hoppas Du fick svar på din fråga!

Med vänlig hälsning,

Anes SabicRådgivare