FrågaARBETSRÄTTÖvrigt 26/04/2015

Svar på provfråga

Vill bara meddela att frågan på:

http://lawline.se/answers/misshandel-snatteri-och-hot-grund-for-uppsagning

är direkt taget från ett prov för oss som läser utvidgad juridisk grundkurs på distans på Lunds Universitet.

Jag brukar ofta söka mig till er sida för hjälp och vägledning men synd att inte sånt här kan kollas upp innan svar publiceras :(

Lawline svarar

Hej, och tack för din synpunkt!

Lawline har som policy att inte besvara skolfrågor, men ibland kan detta ske av misstag om det inte tydligt framgår att det är en provfråga. Tack för påpekandet, vi ska göra vårt bästa för att det inte ska upprepas.

Med vänlig hälsning,

Louise EskesenRådgivare